איך להקים חשבון בZendesk עם כל ההגדרות הכי חשובות תוך מספר שעות

מה תלמדו במדריך?

  • הוספת נציגים
  • יצירת קבוצות
  • חיבור והגדרת ערוצי התקשורת
  • הגדרות Custom Fields למשתמשים ולפניות
  • הגדרות בסיסיות של המערכת כדי שתעבוד בצורה תקינה
  • הגדרת תצוגות- תיקיות שמרכזות את הפניות
  • הגדרת סקרי שביעות רצון
  • הגדרת SLA לפניות
  • פלאגינים מומלצים לעבודה השוטפת
  • טריגרים ואוטומציות מומלצים.

 

להקים חשבון Zendesk זאת משימה לא פשוטה, אז למה לעשות את זה לבד?

הנה חלק מהלקוחות איתם אנו עובדים

מטמיעים רשמיים של זנדסק בישראל

לקוחות מספרים
כתבו עלינו
שותפים ומטמיעים רשמיים של המערכות המובילות בעולם
מי אנחנו?

את אדלאנטה הקמנו לאחר ניסיון מאתגר בשירות הלקוחות בעסק הביטוח המשפחתי. הצטברו פניות רבות, המעקב היה מורכב, ולעיתים פניות נפלו בין הכסאות, טופלו בידי אנשים שונים וזמן רב התבזבז על פניות כפולות.
הבנו שמוקדי שירות רבים סובלים מאותן בעיות, ולאחר שראינו את החיסכון והסדר העצום שנוצרו בעסק המשפחתי, התחלנו להטמיע את השיטה שלנו במוקדי שירות רבים.