איך להקים חשבון בZendesk עם כל ההגדרות הכי חשובות תוך מספר שעות
מה תלמדו במדריך?
- הוספת נציגים
- יצירת קבוצות
- חיבור והגדרת ערוצי התקשורת
- הגדרות Custom Fields למשתמשים ולפניות
- הגדרות בסיסיות של המערכת כדי שתעבוד בצורה תקינה
- הגדרת תצוגות- תיקיות שמרכזות את הפניות
- הגדרת סקרי שביעות רצון
- הגדרת SLA לפניות
- פלאגינים מומלצים לעבודה השוטפת
- טריגרים ואוטומציות מומלצים.
להקים חשבון Zendesk זאת משימה לא פשוטה, אז למה לעשות את זה לבד?
מטמיעים רשמיים של זנדסק בישראל
לקוחות מספרים
שצריך ממליצים!
קיבלתי המלצה על Adelante דרך אחד מהנציגים של Zendesk.
בשיחה קצרה עם תמיר הבנתי שהם אלו שיעזרו לי להטמיע את המערכת הזו בצורה הטובה ביותר אצלנו ב- Arbox.
תמיר וגיל היו (ועדיין) מקצוענים, אדיבים ושירותיים, עלינו בכמה רמות בזכותם.
ליעד אביגיל,מנהל שירות ומכירות, Arbox
כששוחחתי עם תמיר בפעם הראשונה הרגשתי שזכיתי בלוטו, סוף סוף בנאדם עם רצון שהדברים יעבדו ולא שהכיס יתמלא בכסף. גם דאג להציע את הפתרונות הכי טובים ויצירתיים ויעילים. תמיר תמיד מוכן לעזור והכל בחיוך ובכיף. הלקוחות שלי תמיד מרוצים ואני רגועה ושקטה שלכל מקרה יהיה לי מענה. ממליצה בחום, אין הרבה כמוהו בתחום. תודה ולעוד שפע של פרויקטים מוצלחים. אוטומציית וואצאפ זה הכרחי לחווית לקוח וניהול יעיל ואפקטיבי.
דיאנה לבמנהלת מכירות, מאסטר לעסקים
מצליחים להבין מה אתה צריך, ולהציע פתרונות מעולים שממש עוזרים לי בתהליך המכירה והתקשורות מול הלקוחות דרך הפלטפורמות השונות. מעבר לזה, השירות והליווי לאורך הדרך שווה כל שקל! מתאים לכל מי שלא מומחה טכנולוגי, ורוצה להשתמש בכלים שונים ללא חשש, עם ליווי והדרכה צמודה. אפשר למנף את מה שרוצים בעסק, בלי לשבור את הראש או לרוקן את הכיס.
שיר מורסמנכ"לית מכירות, Buenavida
הקודם
הבא
כתבו עלינו
שותפים ומטמיעים רשמיים של המערכות המובילות בעולם
מי אנחנו?
את אדלאנטה הקמנו לאחר ניסיון מאתגר בשירות הלקוחות בעסק הביטוח המשפחתי. הצטברו פניות רבות, המעקב היה מורכב, ולעיתים פניות נפלו בין הכסאות, טופלו בידי אנשים שונים וזמן רב התבזבז על פניות כפולות.
הבנו שמוקדי שירות רבים סובלים מאותן בעיות, ולאחר שראינו את החיסכון והסדר העצום שנוצרו בעסק המשפחתי, התחלנו להטמיע את השיטה שלנו במוקדי שירות רבים.