הבלוג
דף הבית » בלוג
אחת ולתמיד: בואו ננפץ את 4 המיתוסים הנפוצים ביותר סביב אוטומציה ו-AI
בשנים האחרונות נרשמה מהפכה שקטה בעולמות שירות הלקוחות והתמיכה בכל רחבי העולם. המהפכה הזאת, שבמרכזה עומדים תהליכים אוטומטיים, בוטים ומערכות בינה מלאכותית (AI), נמצאת כרגע בשלבים הראשונים שלה – ובשנים הקרובות היא עתידה לתפוס נפחים משמעותיים יותר ויותר מהעבודה בתחומים הכל כך חשובים האלו.
האם מערך שירות הלקוחות שלכם באמת מוכן למהפכת האוטומציה?
אז איך תדעו אם הגיע הזמן לשלב אוטומציה במערך השירות שלכם? בואו נכיר 6 סימנים לכך שמדובר בתזמון חכם – ו-3 שמראים שאולי כדאי לחכות:
המדריך המלא לוואטסאפ עסקי: איך זה עובד ולמה זה כל כך מסובך?
נחשבת לאחת האפליקציות המוכרות והבולטות בעולם – וכל אדם, גם אם הוא יותר מאותגר טכנולוגית, יכול להתקין אותה בעצמו ולהשתמש בה בלי להסתבך יותר מדי.
צ'אט בוט לוואטסאפ: ההשקעה המשתלמת שתשפר במידה דרמטית את שביעות רצון הלקוחות שלכם
אם הגעתם לכאן, אתם בטח כבר מבינים שצ'אט בוט הוא כלי מצוין שיכול לתרום רבות לעסק שלכם. צ'אט בוטים בחשבון ה-WhatsApp העסקי יכולים להביא לשדרוג
5 דרכים חדשניות ומקוריות להגדיל מכירות באתרי E-commerce
מנהלים של אתרי E-commerce מתעסקים במהלך יום עבודה שגרתי עם כמויות גדולות ביותר של נתונים. עם זאת, כל מי שעובד בתחום יודע שהנתון שמתעלה בחשיבותו
הדור הבא של סוכני הביטוח: 4 דרכים להשיג עליונות במירוץ ללב הלקוח
בעבר הלא רחוק, התחרות של סוכני ביטוח הייתה בעיקר מול סוכנים בצד השני של הרחוב או לכל היותר בצד השני של העיר. כיום ברור לכולם
8 סיבות מעולות לסגור את מוקד השירות הטלפוני בעסק שלך
בדצמבר 2019 החליטה חברת התעופה AirAsia לסגור את כל מוקדי השירות הטלפוני שלה. המהלך המפתיע הגיע לאחר שבחברה הבינו שאנשים לא רוצים לחכות על הקו
שירות לקוחות בוואטסאפ: 7 שאלות שיעזרו לבחור ספק ל- WhatsApp Business API
אפליקציית המסרים וואטסאפ שינתה במידה רבה את האופן שבו אנחנו מתקשרים. קשה להאמין שלפני עשור כולנו עוד שילמנו על כל הודעה שהיינו שולחים – וכיום
כך הפך ניהול דירות נופש לתהליך אוטומטי שהכפיל את הכנסות החברה
אנשים חושבים שניהול דירות נופש באתרים כמו Airbnb ו-Booking.com זו דרך פשוטה למדי להשיג הכנסה קבועה בלי יותר מדי מאמץ, אבל אם תשאלו את שי