"חיסכון של 20 משכורות": כך הצליחה טרמינל X להגדיל מכירות – בלי להגדיל את מוקד השירות
סביר להניח שאין הרבה ישראלים שלא מכירים את טרמינל X, אתר הסחר שהוקם לפני ארבע שנים וחצי, מכיל יותר ממאה מותגים מרחבי העולם ומתחייב לספק
דף הבית » קייס סטאדיז
סביר להניח שאין הרבה ישראלים שלא מכירים את טרמינל X, אתר הסחר שהוקם לפני ארבע שנים וחצי, מכיל יותר ממאה מותגים מרחבי העולם ומתחייב לספק
כולם היום מבינים שאוטומציה, בייחוד בשירות הלקוחות, היא אחד מהמנועים העוצמתיים ביותר שדוחפים עסקים קדימה, אבל גם מי שמכיר את התחום, לא תמיד מבין איך
כשמנהלים חנות פיזית ורוצים לפתוח ערוץ מכירות נוסף בדיגיטל – מבינים מהר מאוד שפוטנציאל הצמיחה העצום שגלום בהחלטה הזאת מגיע גם עם לא מעט תופעות
פרקטי היא חברה שהחלה את דרכה כספקית של קופות חכמות לעסקים, אך עם הזמן הלכה והתרחבה – וכיום היא כבר מציעה מערכת רחבה של כלים
"עובדת מצטיינת לא אנושית": המהפכה שחתכה ב-2/3 את הפניות בחברת הייטקזון אם אתם הייטקיסטים שעובדים בישראל, אנחנו יכולים להמר די בביטחון ששמעתם לפחות פעם אחת
עוד לפני 14 שנים, הרבה לפני שלכל אחד מאיתנו הייתה מצלמה משוכללת בטלפון, הייתה חברה שהבינה כמה חשוב שהתמונות שאנחנו מצלמים לא יישארו רק בתיקיות
Finupp היא חברת סטארטאפ שמסייעת לישראלים לקבל החזרי מס מהמדינה. למי שלא מכיר את העולם הזה, מדובר בתהליכים מורכבים וארוכים, שדורשים תקשורת רציפה ומתמשכת עם
Arbox היא חברה שנוסדה ב-2015 על ידי שני מתאמני קרוספיט שזיהו צורך משמעותי במערכת ייעודית לניהול מועדוני כושר. כשליעד אביגיל הצטרף לחברה לפני כשלוש שנים כמנהל
אם הארגון שלכם מעניק שירות בכמה פלטפורמות ואתם מרגישים שאתם קצת הולכים לאיבוד בין כל הפניות ולא מסוגלים לנהל מעקב מסודר אחריהן – כדאי מאוד
עסק קטן, לקוחות בכל העולם: איך מעניקים שירות לקוחות מצוין למרות הפרשי השעות? בניגוד לחברות גלובליות עם מוקדי שירות בכל רחבי העולם, יש לא מעט
בעלי עסקים, נסו לחשוב לרגע מהם האתגרים הגדולים ביותר שלכם בניהול העסק. לצד צרות כמו מיסים, תשלומים לעובדים וניהול תזרימים, הניסיון שלנו מלמד שאחת הבעיות
"מי שלא ישקיע בזה יישאר מאחור": המהפכה שחולל איש העסקים הישראלי בשירות הלקוחות של חברה מקסיקנית קשה לדמיין שהוואטסאפ נכנס לחיינו בסך הכול לפני קצת