בעבר, מנהל שרצה להטמיע לבחור מערכת שירות לקוחות לעסק שלו יכל לבצע את התהליך באופן עצמאי או להיעזר במטמיע חיצוני.
התוצאה – מסתכלת. נדרש הרבה זמן ומאמץ כדי להכיר את כל המערכות בצורה טובה והעלות גבוהה.
הדרך החדשה מאפשרת לכם לבחור מערכת שירות לקוחות בהתאם לשיטות העבודה המומלצות ביותר שצברנו במהלך שנים של נסיון.
התוצאה החדשה – אפיון מסודר ומלא של הצרכים שלכם, מציאת המערכת הנכונה, המנעות מבזבוז של זמן, כסף ותסכול של ההנהלה.
קצת הסבר
אפיון עצמאי ידרוש מכם להשקיע זמן וכסף כדי ללמוד את כל המערכות בצורה הנכונה. בחירת מערכת לשירות לקוחות תמיד נשמעת כמו שבוע עבודה, אבל זה הופך לחודשים של התעסקות- תצטרכו להשקיע בהכרות עם המערכות השונות, לחפור במידע באנגלית ולעשות המון פגישות עם נציגי מכירות של המערכות כדי לקבל את ההחלטה. אם אתם מנהלי חברה ושעה שלכם שווה 500 ש"ח , יקח לכם לפחות 20 שעות לבחור ולאפיין את המערכת = עלות אפיון של 10,000 ש"ח.
מי שעובד עם מטמיע חיצוני שלא בא מתחום שירות הלקוחות, משקיע עשרות שעות עבודה בפגישות אפיון, סטטוס עבור ההטמעה, בדיקות והעברת פידבק, ומשלם אלפי שקלים עבור שעות העבודה לאפיון.
האלטרנטיבה היא להשתמש באפיון שלנו, ולקבל שירות אפיון לבחירת מערכת שירות לקוחות שנותן לכם את הפתרון המדויק לעסק שלכם, בעשירית מהזמן והכסף שהייתם משלמים.