כל השיחות זמינות בענן
מחברים את ה-WhatsApp לענן ומספקים לכל העובדים גישה לשיחות כדי שכל אחד מהם יוכל לספק מענה ללקוחות
לחסוך זמן ללקוחות ולייעל את השירות
שפרו את חווית הלקוח וייעלו את העבודה של מוקדי השירות והמכירות עם העברת שיחות ישירות ל-Whatsapp. במקום שלקוחות ימתינו על הקו לנציג, הם יוכלו לשלוח הודעה ב-WhatsApp
האוטומציה מגיעה ל-WhatsApp
תוכלו להיות זמינים 24/7 ללקוחות עם צ׳אט-בוט ב-WhatsApp. כשהצ׳אט-בוט לא יכול לתת מענה, השיחה תועבר לנציג השירות שיקבל את היסטוריית השיחה המלאה.
כש-WhatsApp פוגש את ה CRM
התחילו לתעד את האינטרקציות עם הלקוחות ולשלוח עדכונים עם חיבור ה-API של ה-WhatsApp Business לכל מערכת CRM או פלטפורמה אחרת.
שאלות נפוצות
WhatsApp Business API
להודעות תבנית שנשלחות ללא יצירת קשר מצד הלקוח או לאחר 24 שעות מההודעה האחרונה של הלקוח, יש עלות קבועה לפי מדינה שמשולמת לפייסבוק.
בהתאם לספק השירות שתשתמשו בו, עשויות להיות עלויות גם להודעות שנשלחות בתוך 24 שעות מההודעה האחרונה של הלקוח. בד"כ, התשלום הוא במודל של תשלום לפי הודעה או תשלום חודשי קבוע עבור המנוי.
כדי לשמור על הצפנה מקצה לקצה, וואטסאפ מחייבת עסקים לנהל ולתחזק שרת משל עצמם עבור החיבור ל WhatsApp Business API. זוהי עבודה מורכבת לעסקים שהמומחיות שלהם אינה בתחום הזה.
אנחנו עובדים עם ספקי תוכנה שהוסמכו על ידי WhatsApp לנהל, לתחזק ולהציע גישה ל WhatsApp Business API.
כל תהליך ההטמעה, החל מאפיון הספק המתאים ועד הפעלת המספר, מתבצע על ידינו עבורך מול ספקי השירות.
לאחר מילוי טופס הבקשה, אנחנו דואגים לתהליך האישור שלך מול WhatsApp, שאורך כשבועיים. בסופו, תקבלו פרופיל עסקי פעיל וגישה ל WhatsApp Business API
לחצו כאן כדי לראות את סוגי העסקים שלא יכולים להתחבר ל WhatsApp Business API כרגע.
הפניית שיחות מהטלפון לוואטסאפ
הפניית שיחות טלפון להודעות, מפחיתה ב-30% את כמות השיחות הנכנסות, ומייעלת את תפוקת העבודה של נציגי השירות